پس از مرگ ناگهانی مادر و معشوق “پاتریک”، او در یک بیمارستان کوچک به کما می رود. وقتی یک پرستار جوان که به تازگی از همسرش جدا شده در بیمارستان مشغول بکار می شود، احساس می کند “پاتریک” با او ارتباط برقرار می کند و…
نوشته دانلود فیلم Patrick 1978 اولین بار در دانلود فیلم با لینک مستقیم پدیدار شد.
به گزارش تیم خبری ایران فیلم
عدم حضور برخی افراد در لیست افراد اعلام شده حس میشود. لوپیتا نیونگو بازیگر فیلم جنگ ستارگان در پستی که در اینستاگرامش منتشر کرد اعلام کرد که با تمام قدرت بر سر عقایدش می ایستد و آماده است تا برای تغییرات تمام تلاشش را به کار گیرد.
او در مورد این که عدم حضور کافی سیاه پوستان در جشنواره اسکار ۲۰۱۶ به خوبی احساس میشود گفت: عدم حضور سیاه پوستان در جشنواره امسال مرا به این فکر فرو برد که برخی از رفتار ها در فرهنگ ما هنوز به خوبی جا نیفتاده است او در ادامه صحبتهایش بیان داشت که در واقع هیچ عمل دبکتاتورانه و سیاسی ای نباید در جریان هنر نقش داشته باشد و هنر از این جنبه ها یک موضوع جداگانه ست. دیوید اویلو که یکی دیگر از ستارگان حاضر در لیست اسکار بود از این موضوع ک برای ۲ سال است که هیچ سیاه پوستی برای جوایز اسکار نامزد نشده است اظهار تاسف کرد.
او نیز در مورد این اتفاقات گفت: این آکادمی مشکلی دارد و این مشکل باید حل شود، سال گذشته من در فیلمی به نام سلما حضور داشتم که پس از آن آکادمی مرا دعوت کرد و در مورد اشتباهات ما در این فیلم یک گفت و گوی طولانی با من داشت، موضوعی که در صحبت هایشان غیر قابل بخشش بود این بود که ۲۰ نفر از نامزدان دریافت جوایز را که سیاه پوست بودند از لیست حذف کرده بودند، رخ دادن مجدد چنین اتفاقی در جشنواره امسال اصلا موضوع کمی نیست و به نظر من کاملا غیر قابل بخشش است. من جزئی از این آکادمی هستم و این چیزی نبود که مرا تحت تاثیر قرار دهد، حتی این موضوع جامعه را نیز تحت تاثیر قرار نداد.
منبع: whosay.com
نوشته لوپیتا نیونگو در مورد نبود نامزد های سیاه پوست در جشنواره امسال سخنان تامل برانگیزی گفت اولین بار در سایت ایران فیلم – مرجع دانلود و اخبار سینما پدیدار شد.
دانلود مجموعه تمامی فیلم های Marlon Brando با لینک مستقیم
تمامی فیلم ها با کیفیت ۷۲۰p Bluray می باشند
وبسایت رسمی مارلون براندو : کلیک کنید
کیفیت : Bluray 720p
فرمت : MKV
اصلیت : Omaha, Nebraska, USA
زبان فیلم ها : انگلیسی
حجم : میانگین ۸۰۰ مگابایت
حرفه : بازیگر, کارگردان, تهیه کننده
برخی از فیلم ها معروف این بازیگر: The Godfather, Apocalypse Now, Superman, On the Waterfront
جوایز : برنده ی ۲ اسکار و ۲۶ جایزه ی دیگر و نامزد ۳۲ جایزه
بیوگرافی : مارلون براندو (به انگلیسی: Marlon Brando, Jr.) (تولد ۳ آوریل ۱۹۲۴ – درگذشته ۱ ژوئیه ۲۰۰۴) بازیگر آمریکایی برندهٔ جایزه اسکار و ستایش شدهترین بازیگر تاریخ سینمای جهان است. او پیشکسوت سبک معروف «متد اکتینگ» بود که بلافاصله پس از او بازیگرانی مانند جیمز دین و مونتگومری کلیفت و سالها بعد پل نیومن، داستین هافمن و رابرت دنیرو با درخشش خود این سبک را در سینمای آمریکا تثبیت کردند. مارلون براندو ساعتی پس از نیمه شب سوم آوریل ۱۹۲۴ در اوماها در ایالت نبراسکا به دنیا آمد.
او یکی از تاثیرگزارترین بازیگران تاریخ سینما است. بسیاری بهترین نقش او را پدرخوانده میدانند. این بازیگر آمریکایی در بین بسیاری از علاقهمندان به سینما و منتقدان به عنوان «بهترین بازیگر تاریخ سینما» شناخته میشود. آنچنان که خودش بیان کرده هرگز فکر نمیکرده در جهان سینما به چنین شهرتی برسد و میگوید همه چیز اتفاقی شد. او در دوران نوجوانی به اجبار پدر وارد آکادمی نظامی شد، ولی آن را نیمه تمام گذاشت و بعدها به آکادمی بازیگری استلا آدلر (زنی که تا کنون یکی از بزرگترین استادان بازیگری مخصوصا در رشته تاتر شناخته میشود) رفت، و سپس به تاتر برادوی راه یافت. در واقع بیشتر بازیگران بزرگ هالیوود مدتی را در تاتر برادوی خاک خوردهاند. با نمایش اتوبوسی به نام هوس که بعدها در فیلم آن را نیز نقش آفرینی کرد نامش سر زبانهاافتاد. همچنین بنا به گفته خودش نقدهایی که بعد از تاتر اتوبوسی به نام هوس در روزنامهها نوشته شد یکی از دلایلی هست که او در تمام عمر خود رابطهٔ خوبی با روزنامهها و مجلات نداشت، روزنامهها در مورد این نمایش که مارلون در آن نقش یک مرد نظامی بی احساس و وحشی خوی را بازی میکرد نوشته بودند که مارلون براندو در حقیقت شخصیت خود را در این نمایش به صحنه برده است. اون بعد از سه سال پیایی بازی در نمایش اتوبوسی به نام هوس بالاخره قراردادهایی با کمپانیهای سازنده فیلم نوشت و در اولین فیلم سینمایی اش به نام مردان که در آن نقش یک سرباز جانباز را بازی میکرد ظاهر شد. او خیلی زودتر از هر کسی در جهان سینما راه خود را به سوی ترقی و شهرت باز کرد و طی سالها نقش آفرینی در مقابل دوربین همیشه به سلطان صحنهها مشهور بود.
زندگی جرفه ای و فیلم های شاخص این بازیگر :
پس از درخشش روی صحنه در نمایش «اتوبوسی به نام هوس» از سوی الیا کازان فیلمساز نامدار دوران دعوت شد تا در نسخه سینمایی این نمایش به نقش آفرینی مشغول شود. شخصیت استنلی کوالسکی در نسخه سینمایی نمایشنامه کلاسیک «اتوبوسی به نام هوس» با نام براندو عجین شد و شهرتی جهانی یافت. این فیلم و فیلم «در بارانداز» (هر دو به کارگردانی الیاکازان) در دهه ۱۹۵۰ نام براندو را به عنوان استعدادی جدید در بازیگری سینما بر سر زبانها انداخت. او در میان سالی با ایفای نقش دن ویتو کورلئونه در فیلم «پدرخوانده» نام خود را جاودان ساخت. نقشی که دومین جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برایش به ارمغان آورد.
مردان (۱۹۵۰)
براندو نخستین بار در فیلم «مردان» بازی کرد. او برای ایفای این نقش یک ماه در بیمارستان مجروحین جنگی بستری شد تا به جزئیات رفتاری نقش دست یابد، کاری که از دید بسیاری از بازیگران مجرب آن دوران مانند لارنس الیویه یا کلارک گیبل حماقت محض محسوب میشد.[۲]
اتوبوسی بنام هوس (۱۹۵۱)
پس از درخشش روی صحنه در نمایش “اتوبوسی به نام هوس” از سوی الیا کازان فیلمساز نامدار دوران دعوت شد تا در نسخه سینمایی این نمایش به نقش آفرینی مشغول شود. بازی نامتعارف براندو در نقش استنلی کوالسکی در این فیلم به انقلابی در تکنیکهای بازیگری تعبیر شد و شیوه بازیگری متد را با تغییری اساسی مواجه ساخت. پس از آن برای تست بازیگری در نقش اصلی فیلم “یاغی بی هدف” به استودیوی برادران وارنر رفت. نقشی که عاقبت جیمز دین برای ایفای آن برگزیده شد. بازی قدرتمندش در نسخه سینمایی اتوبوسی به نام هوس نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برایش به ارمغان آورد. نامزدی اسکار در سه سال بعدی نیز با فیلمهای “زنده باد زاپاتا”،” جولیوس سزار” و “در بارانداز” تکرار شد و برای فیلم آخر، نخستین بار این جایزه را به خانه برد.
وحشی (۱۹۵۳)
وحشی دیگر فیلم مهم براندو در دهه درخشان ۱۹۵۰ بود. او که در نقش یک موتورسیکلت سوار یاغی در این فیلم خوش درخشیده بود به بت نسل جوان تبدیل شد. تصویری که از او یک جوان عاصی عصر راک اند رول ارایه داد، به شمایل این عصر بدل شد.
از اینجا به بعد تاثیر پدیده براندو روی نسل جوان دو چندان شد. تصویر جدید جوانان یاغی در آمریکا بر اساس ویژگیهای ظاهری براندو در فیلم «وحشی» (موتورسیکلت بزرگ، کاپشن چرمی و شلوار جین) شکل گرفت. پس از نمایش موفق این فیلم، فروش کارخانجات بزرگ موتورسیکلت آمریکا سیر صعودی به خود گرفت. «وحشی» در خارج از آمریکا نیز با توفیق تجاری روبرو شد تاثیراتی مشابه بر فرهنگ کشورهای دیگر جهان گذاشت.
در بارانداز (۱۹۵۴)
تحت کارگردانی الیاکازان و با همراهی گروهی از مستعدترین بازیگران دوران، براندو جایزه اسکار را برای ایفای نقشتری مالوی در «در بارانداز» به دست آورد. براندو و همبازیاش در این فیلم «راد استایگر»، برخی سکانسهای نوشته شده توسط کازان را نپسندیده و در این صحنهها به بداهه پردازی روی آوردند.
- پنج فیلم نخست کارنامه بازیگری براندو، نام او را به عنوان یک استعداد بینظیر و خارقالعاده بازیگری در ذهن علاقهمندان و منتقدین سینما ثبت کرد. او سه سال متوالی جایزه فیلم بریتانیا (بفتا) را در سالهای ۱۹۵۱ تا ۱۹۵۱ به خود اختصاص داد.
- در دهه پنجاه توفیق براندو با بازی در نقشهایی کمنظیر چون اسکای مسترسون در «مردان و عروسکها» مترجمی ژاپنی تبار در «چای خانه ماه اوت» خلبان نیروی هوایی در «سایانورا» و یک افسر نازی در «شیرهای جوان» ادامه یافت. او برای «سایونارا» هم نامزد اسکار شد.
- او در سالهای دهه ۱۹۵۰ در کنار جیمز دین و مونتگمری کلیفت به یکی از ستارههای مشهور هالیوود بدل شد.
دهه ۱۹۶۰
در دهه ۱۹۶۰ براندو فیلمهایی چون «شورش در کشتی بونتی»، «سربازهای یک چشم» (تنها فیلمی که براندو خود آن را کارگردانی کرد)، «تعقیب»، «انعکاس در چشمان طلایی» و «کوئیمادا، بسوزان» (فیلمی شکست خورده که براندو آن را بهترین اثر بازیگری خود میدانست) بازی کرد.
با این فیلمها کارنامه هنری براندو در پایان دهه ۶۰ به شدت لطمه خورده و او میرفت تا به دست فراموشی سپرده شود به همین دلیل به سوی فیلمهای کم بودجه یا مستقل روی آورد. برخی از مورخین سینما دلیل این عزلت گزینی را فعالیتهای اجتماعی براندو، به ویژه حمایتش از گروه افراطی «پلنگهای سیاه» میدانند.
پدرخوانده (۱۹۷۲)
در آغاز دهه هفتاد براندوی میان سال با بازی در نقش خاطره انگیز «دن ویتو کورلئونه» در فیلم «پدرخوانده» به یکباره کارنامه هنری خود را دوباره احیا کرد.
فرانسیس فورد کوپولا کارگردان پدرخوانده در این باره میگوید: براندو خود تست چهره پردازیاش را انجام داد او با گذاشتن دو تیله در دهانش، فرم ویژه فک و صورت و شیوه پرخش گفتاری دن کورلئونه را شکل داد.
کاپولا شیفته شخصیت پردازی براندو برای نقش ویتو کورلئونه شده بود. اما باید با مسئولان استودیو میجنگید تا براندو را که به بدخلقی و رفتار غیر مسئولانه سر صحنه فیلمها شهرت یافته بود به آنان بقبولاند. مدیران کمپانی پارامونت میخواستند با دنی تامس برای ایفای این نقش قرارداد ببندند اما تامس که خود شاهد تمرینهای براندو برای این نقش بود پارامونت را وادار ساخت تا با مسئولیت کاپولا این نقش را به براندو بسپارند.
آخرین تانگو در پاریس (۱۹۷۲)
بازی براندو به رغم خشونتهای جنسی فراوان فیلم بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و او در همان سال نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. مونولوگ مشهور او در کنار جسد همسرش از سوی راجر ایبرت به بهترین صحنهی بازیگری در تاریخ سینما تعبیر شده است.
درگذشت :براندو روز یکم ژوئن ۲۰۰۴ (یازدهم تیر ۱۳۸۳) در سن ۸۰ سالگی در گذشت علت واقعی مرگ او به دلیل اصرارهای عجیب وکیلش هرگز به درستی و صحت فاش نشد. بعدها بخش پزشکی دانشگاه UCLA علت مرگ براندو را مشکلات تنفسی ناشی از تصلب بافتهای ریوی اعلام کرد. هرچند این نکته نیز هرگز مورد تایید وکیلش قرار نگرفت، علاوه بر آن براندو در سالهای پایانی عمر دچار نارسایی قلبی بود و گفته میشود از بیماری قند و سرطان کبد رنج میبرد.
جوایز :
- بهترین بازیگر مرد در جشنواره بینالمللی فیلم کن، زنده باد زاپاتا!، ۱۹۵۲
- بهترین بازیگر خارجی از آکادمی فیلم انگلستان، بفتا، زنده باد زاپاتا!، ۱۹۵۳
- جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، در بارانداز، ۱۹۵۴
- بهترین بازیگر خارجی از آکادمی فیلم انگلستان، بفتا، جولیوس سزار، ۱۹۵۴
- بهترین بازیگر خارجی از آکادمی فیلم انگلستان، بفتا، در بارانداز، ۱۹۵۵
- جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم درام در بارانداز، ۱۹۵۴
- جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم درام پدرخوانده، ۱۹۷۲
- جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد (جایزه را نپذیرفت)، پدرخوانده، ۱۹۷۲
- جایزه امی، ریشهها: نسلهای بعدی،
از فیلمهای مشهوری که وی در آنها ایفای نقش کردهاست میتوان به آثار زیر اشاره کرد
- اتوبوسی به نام هوس در نقش «استنلی کووالسکی» به کارگردانی الیا کازان
- در بارانداز در نقش «تری مالوی» به کارگردانی الیا کازان
- پدرخوانده در نقش ویتو کورلئونه به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا
- دزیره در نقش ناپلئون بوناپارت به کارگردانی هنری کاستر
- وحشی در نقش جانی استرابلر به کارگردانی لازلو بندیک
- اینک آخرالزمان در نقش سرهنگی رویگردان از ارتش که در کامبوج ارتش بومی خود را تشکیل داده به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا
دانلود تمامی قیلم های مارلون براندو با لینک مستقیم
(فیلم Brave دارای ۲ سی دی می باشد)
(فیلم A Personal Journey with Martin Scorsese Through American Movies 1995 در قالب ۳ فیلم می باشد)
دانلود کالکشن فیلم های GodFather به صورت جداگانه
A.Countess.from.Hong.Kong.1967.720p.YIFY.Tehmov.. A.Dry.White.Season.1989.DVDrip.Tehmovies.net.avi A.Personal.Journey.with.Martin.Scorsese.Through.. A_Streetcar_Named_Desire.1951.720p.Tehmovies.ne.. And.the.Oscar.Goes.To.720p.HDTV.x264-CBFM.Tehmo.. Apocalypse.Now.2001.720p.Tehmovies.net.mkv Desiree.1954.720p.Tehmovies.net.mkv Don.Juan.DeMarco.1994.720p.Tehmovies.net.mp4 Guys.and.Dolls.1955.720p.Tehmovies.net.mkv Julius.Caesar.1953.720p.WEB-DL.Tehmovies.net.mkv Last.Tango.in.Paris.1972.720p.Tehmovies.net.mkv Listen.to.Me.Marlon.2015.720p.Tehmovies.net.mkv Mutiny.On.The.Bounty.1962.720p.Tehmovies.net.mkv Naqoyqatsi.2002.720p.Tehmovies.net.mkv On.the.Waterfront.1954.720p.Tehmovies.net.mkv One.Eyed.Jacks.1961.720p.Tehmovies.net.mp4 Reflections.in.a.Golden.Eye.1967.720p.Tehmovies.. Sayonara.1957.720p.HDTV.Tehmovies.net.mkv Superman.1978.720p.Tehmovies.net.mkv Superman.II.The.Richard.Donner.Cut.2006.720p.Te.. The.Chase.1966.720p.WEB-DL.Tehmovies.net.mkv The.Freshman.1990.HDTV.720p.Tehmovies.net.mp4 The.Island.of.Dr.Moreau.1996.DC.720p.Tehmovies... The.Men.1950.720p.Tehmovies.net.mkv The.Missouri.Breaks.1976.720p.YIFY.Tehmovies.ne.. The.Nightcomers.1971.720p.Tehmovies.net.mkv The.Score.720p.Tehmovies.net.mkv The.Young.Lions.1958.720p.Tehmovies.net.mkv The.wild.One.1953.720p.Tehmovies.net.mkv The_Brave.1997.DVDrip.CD1-rpk.Tehmovies.net.avi The_Brave.1997.DVDrip.CD2-rpk.Tehmovies.net.avi viva.zapata.1952.720p.Tehmovies.net.mkv
نوشته دانلود مجموعه تمامی فیلم های Marlon Brando اولین بار در TehMovieS پدیدار شد.
اما قطعات مرحوم بیات اجرا نشد و اتفاقاتی هم در سالن رخ داد که انتقاد برخی رسانهها را به دنبال داشت. همین مساله باعث شد اعضای خانواده مرحوم بیات هم نسبت به این کنسرت واکنش نشان دهند.
«باربد بیات» در تماس با «موسیقی ما» خواستار درج توضیحاتی درباره این اجرا شد و گفت: «آقای رهنما هیچ اجازهای برای برگزاری این کنسرت و یادمان پدر من از خانواده ما نگرفتند. در یکی از مصاحبههای ایشان که در سایت «موسیقی ما» به چاپ رسید، اعلام کرده بودند که فرزندان زندهیاد بیات در سالن حضور داشتند. اما من و برادرم در سالن حضور نداشتیم. مادر و خواهر من در سالن تشریف داشتند و آنها روی احساس خود و صرفاً برای تماشای یک کنسرت به دیدن آن برنامه نشستند و برای آنها هیچ جذابیت دیگری نداشت.»
فرزند بابک بیات ادامه داد: «هیچ اجازهای برای استفاده از نام پدر من گرفته نشده بود و من صبح همان روز به وزارت ارشاد نامهای را ارسال کردم. دلیل نامهنگاری من جلوگیری از برگزاری کنسرت نبود. فقط میخواستم دوستان یاد بگیرند که حقوق معنوی مؤلف را جدی بگیرند. خانواده ما هیچوقت به مسائل مادی دوستان خواننده نیازی نداشته و اتفاقاً همیشه دوستان از جنبه مادی نام پدر من استفاده کردهاند و برای ما مقوله حقوق معنوی مؤلف اهمیت دارد.»
این نوانده هورن در پاسخ به این سؤال که آیا دلیل اجرا نشدن قطعات زندهیاد بابک بیات در کنسرت، نامهنگاری او به ارشاد بوده، گفت: «شاید دلیلاش این بوده باشد. من به ارشاد اعلام کردم که به گوش ایشان برسانند و امتیاز آثار صددرصد به نام ایشان نیست. ایشان ترانه یکی از موسیقی فیلمهای آقای کیمیایی خواندهاند. امتیاز اثر یا به نام ناشر آن آثار است یا به نام پدرم بوده؛ ولی در هر حال امتیاز آثار برای ایشان نبود. کافی بود آقای رهنما فقط با یک تماس تلفنی از ما اجازه بگیرند؛ اما چنین کاری نکردند. من در تالار رودکی و ارکستر سمفونیک تهران حضور دارم و روز قبل از کنسرت دیدم که ایشان با اسم پدر من بلیتفروشی میکنند. اصلاً آن کنسرت برنامهای بود که حتی اگر ما هم اجازه میدادیم، در شأن پدر من نبود. آنطور که از گزارشها برمیآمد، ظاهراً آن کنسرت صرفاً برای تبلیغ اسپانسرها بوده و محتوای کار در آن اهمیتی نداشته است.»
پسر بزرگ بابک بیات ادامه داد: «به هرحال ایشان برای برگزاری این برنامه و ذکر نام پدر من از ما اجازه نگرفتند و دلیل نامهنگاری من هم این بود که یاد بگیرند نهتنها با بابک بیات، بلکه با همه مؤلفین برخورد درستی داشته باشند و حقوق معنوی را رعایت کنند. پیگری این موضوع در شأن خانواده ما نیست، اما راه پیگیری وجود دارد. هر خوانندهای که مجوز کنسرت میگیرد، تعهد میدهد که بابت اجرای قطعات مسئول است. اگر قطعهای بدون مجوز اضافه کنند، باید پاسخگو باشد. همچنین عدم رعایت حقوق معنوی آهنگساز، حق شکایت برا برای ما محفوظ میدارد.»
باربد بیات نهایتاً صحبتهای خود را اینگونه به پایان رساند: «ما از بابت این اتفاق اصلاً راضی نیستیم. هیچکدام از این دوستان زمانی که پدر من زنده بود، هیچ ادای دینی به او نکردند. از زمان بیماری پدرم همه این افراد، دوست و برادر شدند.»
برچسب ها:
نویسنده:
حسامالدین سراج، خواننده آواز ایرانی قرار است جدیدترین آلبوم موسیقی خود را با همکاری هنرمندان جوانی از شهر اراک روانه بازار موسیقی کند. به نظر سراج بیعلاقگی جوانان امروز به انواع موسیقیهای عرفانی نتیجه افراطی است که در سالهای اول پس از انقلاب از سوی رسانه ملی و مسئولان فرهنگی صورت گرفت. او که یکی از نمایندگان آواز ایرانی به عنوان یک خواننده عارفانهخوان است، درباره اتفاقات جدیدی که در پی ارائه آنهاست و البته آسیبشناسی وضع کنونی آواز ایرانی در رسانه ملی و جامعه ایرانی با ما گفتوگو کرده است.
حسامالدین سراج:
+نگاه من به شعر خیلی ویژه است
+اگر هنرمندان در تمرین تقلید کنند، خیلی خوب است اما وقتی قرار است خودشان کاری را ارائه دهند، باید خودشان باشند و در اصطلاح کار را با امضای خودشان عرضه کنند
+طیف جوان به سمتی از موسیقی پاپ رفتهاند که شعرش مفاهیم خیلی سطحی دارد
+دلزدگی از مارش، باعث رویآوردن مردم به موسیقی ایرانی شد اما روند افراطی توجه به این نوع از موسیقی هم تا آن اندازه ادامه یافت که باعث تکرار ماجرای دلزدگی شد اما اینبار درباره موسیقی ایرانی
سکته یک مخاطب موسیقی باعث بوجود آمدن برخی اتفاقات و حاشیهها در کنسرت شب گذشته «حجت اشرفزاده» در برج میلاد شد. کنسرت «ماه و ماهی» با صدای حجت اشرفزاده شب گذشته در سالن برج میلاد برگزار شد و در اواخر این کنسرت مشکل جسمی یکی از مخاطبان حاضر در سالن باعث شد روند برنامه برای دقایقی مختل شود. این برنامه که نخستین کنسرت رسمی «حجت اشرفزاده» پس از موفقیت آثاراین خواننده در بین مخاطبان موسیقی بود، به یک باره با سکته قلبی یکی از مخاطبان حاضر در سالن مواجه شد و این مشکل جسمی در حالی اتفاق افتاد که این … ادامه مطلب»